Conditii generale pentru returul produselor
Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Asigura-te ca produsul nu este protejat de parole (daca produsul retunat are aceasta optiune) setate de tine si ca ai sters eventualele conturi pe care le-ai definit, astfel incat produsul sa nu contina nici o data cu caracter personal si sa poata fi adus la versiunea initiala de software si / sau hardware.
Returul se face cu etichetele initiale intacte, certificatul de garantie in original (daca a fost emis de producator / distribuitor) si toate documentele cu care a fost livrat produsul. Certificatul de garantie emis de vanzator nu trebuie returnat de client, acesta va fi anulat automat la returnarea produsului. Produsul trebuie sa fie insotit de accesoriile si / sau cadourile cu care a fost livrat.
Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.
Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.
Nu se accepta returul daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare, daca produsele au licente OEM activate sau daca ai dezinstalat sistemele de operare sau alte programe existente la livrare.
Daca in coletul de retur se afla produse diferite fata de cele din formularul completat, dupa verificarea pachetului de catre curier, preluarea va fi refuzata.
Renuntarea la cumparare
Produsele achizitionate online, respectiv produse comandate de la distanta, se pot returna conform O.U.G. 34/2014.
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului sau de la incheierea contractului.
Returnarea produselor se va face prin curier, pe cheltuiala clientului, in termen de 14 zile de la denuntarea contractului la adresa comunicata de vanzator la momentul returului.
Rambursarea contravalorii produselor returnate se va face in cel mai scurt timp de la primirea produselor, in masura in care clientul transmite informatiile necesare efectuarii platii.
Consumatorul are urmatoarele responsabilitati
Pentru diminuarea valorii produselor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii produselor. In conformitate cu Directiva 2011/83/UE, punctul 47: pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, consumatorul ar trebui sa le manuiasca si sa le inspecteze in acelasi mod in care i s-ar permite sa o faca intr-un magazin.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit si preferabil in ambalajul original). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
Conform legislatiei in vigoare, renuntarea la cumparare este aplicabila doar clientilor persoane fizice.
Nu se pot returna
Produsele sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator. Nu se pot returna produse de igiena / ingrijire personala care au fost desigilate.
Inregistrari audio sau video sau programe informatice sigilate, care au fost desigilate de consumator.