Retragerea din contract fara a prezenta vreun motiv
Este necesar sa ne comunici decizia ta de a te retrage din contract, in termen de 14 zile de la primirea produselor. Cel mai simplu este sa ne contactezi la adresa de e-mail contact@emeszon.ro. Poti folosi si modelul de formular pentru retragerea din contract, pe care il gasesti in contul de client.
Clientii inregistrati au posibilitatea de a returna produsele direct din contul de client. Pur si simplu selecteaza produsele pe care doresti sa le returnezi in sectiunea Istoric comenzi. Produsele se vor trimite prin curier.
Produsele se vor returna, fara intarziere si nu mai tarziu de 14 zile de la data retragerii din contract, iar pe colet se va scrie si datele destinatarului (Nume magazin: EMESZON / Adresa: Str. Tatulesti Nr.15, Sector 4, Bucuresti / Nr. telefon: 0783061932). Daca ai primit de la noi Gratuit produse suplimentare („cadou”), si acest cadou trebuie returnat.
Valoarea produselor si a taxei de livrare se va returna cumparatorului dupa ce produsele au fost returnate de cumparator si receptionate de vanzator. Daca te retragi in primele 14 zile de la livrarea bunurilor, vei avea, de asemenea, dreptul la rambursarea costurilor de livrare corespunzatoare celui mai ieftin mod de livrare.
Retrage din contract se poate efectua fara a prezenta vreun motiv, precizand faptul ca ne poti returna orice produs cumparat de la EMESZON.ro, exceptie facand produsele care:
- Au fost fabricate sau personalizate conform solicitarilor tale (de exemplu, ambalaj gravat)
- Nu pot fi returnate din motive de igiena (de exemplu, produsele cosmetice deschise sau alte bunuri care intra in contact direct cu pielea)
De asemenea, in cazul in care ai optat pentru ambalarea cadou sau ambalarea ecologica a produselor, nu te vei putea retrage din contract pentru serviciul de ambalare cadou sau ambalare ecologica, odata ce bunurile au fost deja ambalate, serviciul fiind deja furnizat. Te rugam sa ai in vedere ca ambalam produsele tale imediat dupa plasarea comenzii.
In plus, nu te poti retrage dintr-un contract referitor la produse ambalate cadou, din momentul in care am ambalat deja produsele. Clientul este raspunzator, conform legii, de reducerea valorii produselor, ca urmare a manipularii acestora intr-o maniera diferita de cea necesara pentru a te familiariza cu caracteristicile si cu functionalitatea produselor (de exemplu, daca utilizezi in continuare un produs cosmetic sau un parfum si dupa ce l-ai incercat o data). In asemenea cazuri, iti putem rambursa doar o suma proportionala.