Pentru a depune o reclamatie pe site-ul EMESZON, urmeaza urmatorii pasi:

Autentifica-te la contul tau: Daca ai deja un cont pe site-ul EMESZON, va trebui sa te autentifici. Cauta sectiunea „Accesare cont” localizata in header site - dreapta sau acceseaza https://www.emeszon.ro/autentificare si completeaza campurile cu emailul si parola ta;

Acceseaza istoricul comenzilor: Dupa ce te-ai autentificat, cauta sectiunea „Istoric comenzi” sau ceva similar, unde sunt listate toate comenzile tale anterioare;

Identifica comanda pentru care vrei sa faci reclamatie: Gaseste comanda specifica pentru care ai un motiv de nemultumire (exemplu: produs deteriorat, livrare gresita etc.) si apasa in dreapta pe "Detaliile comenzii";

Optiune de reclamatie: Cauta optiunea „Adauga un mesaj” localizata in footer comanda;

Completeaza formularul de reclamatie: Selecteaza din lista produsul pentru care doresti sa inregistrezi o reclamatie si apoi completeaza mai jos reclamatia ta in formular, urmat de butonul trimite. Completeaza toate campurile cerute (detalii despre problema, descrierea exacta a problemei, dovezi precum poze sau documente, etc.). Pozele se vor trimite folosind serviciul https://wetransfer.com/ iar la mesaj in formularul de reclamatie, veti mentiona doar link-ul de la Wetransfer pe care il veti primi dupa ce incarcati pozele la Wetransfer;

Asteapta raspuns: Vei primi un email de confirmare a inregistrarii reclamatiei si un termen estimat de raspuns sau rezolvare. Solicitarea ta va fi analizata de catre un reprezentant al EMESZON si cu siguranta vom gasi o rezolvare la problema intampinata. Toate cererile clientilor sunt solutionate cu succes;

Daca nu gasesti optiunea de reclamatie direct pe site, iti recomand sa cauti o sectiune de „Contact” unde sa gasesti informatiile pentru a trimite un email sau a suna la un departament de suport pentru asistenta.